wrecking

Beszámolók, személyes észrevételek, billy-s müfajban elkövetett balhékról

HTML

könyvtár klub, 2012. jan. 13.

2012.01.14. 18:53 | caravelle | Szólj hozzá!

fit fat, voodoo allen, magic mosquitoz

egy ingyenes buli a könyvtár klub-ban, péntek 13.-án. mivel nem vagyok újságíró, megengedhetem magamnak a luxust, hogy egy három bandás eseményen, csak az egyik zenekar koncertjét nézem meg. nos, ez pont a középső volt. először pipáljuk ki gyorsan az elsőt és az utolsót:

fit fat:   olyan jól kiszámoltam az odaérkezést, hogy már pont nem láttam őket. igazából, soha nem értettem meg a zenéjüket, de bevallom, nem is nagyon próbáltam.

magic mosquitoz:   egy kicsit elkalandoztak a gondolataim és az első két szám alatt bennragadtam. a hely sajátossága viszont, hogy miután feleszméltem, nem tudtam akkora távolságra menekülni, hogy a zene ne zavarjon a többiekkel való beszélgetésben. olyan, komolyan jó zenészek, akik más felállásban tökéletes zenei élményt tudnak nyújtani a magamfajta, pl szájherfli kedvelőknek, miért gondolják, hogy minden viccérték nélküli bohóckodással növelni lehet a színpadi értéket? nem értem!

voodoo allen:    elég volt a köpködésből, elárulom, mostantól csak jót mondok! a közönségen is már az első pillanattól lehetett látni, hogy jól fogja magát érezni. a régi, jól ismert és bevált számokra hatalmas mozgolódás kezdődött. ilyen hangulatban, sokan talán észre sem vették, de a hangosítás is jól működött, abszolút hallgatható volt. de hangsúlyozom, a balhé akkora volt, hogyha nem így lett volna, az sem rontott volna az értékén. a wrecking olyan psycho elemekkel járult hozzá a voodoo allen sikeréhez, mint a nagybőgő sörrel locsolása, törött üvegpohárral egy fej és egy könyök csontig vágása. igazán kár lett volna kihagyni, nagyon kellemes élmény volt, ilyenkor csak az okozza a keserűséget, hogy nagyon ritkán adatik meg a lehetőség ilyesmire. ennek az okaira egyszer szerintem még kitérek, de most még élvezem a tegnap este ízét.

köszönjük!

A bejegyzés trackback címe:

https://wrecking.blog.hu/api/trackback/id/tr783545846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása