wrecking

Beszámolók, személyes észrevételek, billy-s müfajban elkövetett balhékról

HTML

The Ködmöns, Psychorror, Voodoo Allen, 2012. 06. 07. Fészek Klub

2012.06.10. 01:16 | caravelle | Szólj hozzá!

Nem mostanában volt amikor utoljára itt jártam, a kis pincére már alig emlékeztem. Nem nagy hely, de most így csütörtök este még ezt is elég volt megtölteni. A technika pont kiszolgálta a körülményeket, igazi klubhangulat volt, így a hangzás is ennek megfelelőnek tűnt.

A The Ködmöns kezdett, a szájherflis, bővített verzióval. Szerintem jót tesz nekik ez a kis kisegítés. Számukra és az utánuk következő Psychorror számára, ez a nulladik állomása volt egy kisebb dunántúli turnénak. A már említett Psychorror-t még nem láttam színpadon. A koncertjük alatt olyan furcsát éreztem, mintha a The Ködmöns kifejlett, jövőbeli zenéjét hallottam volna, ahol a gitár már hajlandó keményebben is megszólalni, viszont a dallamos ének még mindig várat magára. Ki kell emelnem, a bőgő csattogását. Ezt a hangot szoktam hiába keresni a koncerteken. Tompán, fahangon. Igazi csontzene hangzás, mint egy Batmobile felvételen, tökéletes! Egyébként meg egy szerintem nem túl komolyan megkomponált zene, amit hallgathatóan és a hiányokat feledtetve adnak elő a srácok. Ritmusos, dübörgő, saját meghatározásuk szerint is kicsit punkos. Az előadásmód tényleg hatásos volt, én jól éreztem magam. A Voodoo Allen jött a végére egy jó kis szettel. Ők végre még wreckingre is bírták a közönséget. Talán a kis létszámnak is köszönhető volt, hogy olyan felhőtlen, felszabadult volt a légkör. Nagy örömünkre a végén a tervezettnél talán több rájátszással, idióta napszemüvegekkel, és mutáns borzokkal.

Köszönjük mindenkinek aki tett ezért az estéért, jó szórakozás volt!

A bejegyzés trackback címe:

https://wrecking.blog.hu/api/trackback/id/tr324576094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása